Verbeteringen bestelwebsite

Verbeteringen bestelwebsite

De afgelopen maanden is er hard gewerkt aan het verder verbeteren van onze bestelwebsite. Wij informeren jou daar graag over. 

WAT IS NIEUW OF VERANDERD
Bestelgeschiedenis: dit kun je ook inzien:

Bestelgeschiedenis

BAM Favorieten zijn handige lijstjes, die door onze specialisten zijn samengesteld met materieel dat vaak in combinatie besteld wordt. Hiermee kun je zo’n combinatie
in een keer aan je winkelwagen toevoegen. Ook kun je je eigen favorietenlijstjes aanmaken met producten die je vaak bestelt.

Favorieten 1

Door op Favorieten te klikken kom je op de volgende  pagina, waar je naast BAM Favorieten ook je persoonlijke favorietenlijst kunt maken.

Favorieten 2

Monteur:
-          Er zijn producten waar bij levering een monteur noodzakelijk is (bijvoorbeeld liften). Bij de aanvraag wordt dit automatisch toegevoegd.
-          Daarnaast is het bij aanvragen mogelijk om artikel ‘Monteur’ te bestellen.
-          Ook bij retouropdrachten is het mogelijk een Monteur aan te vinken.
-          Als een monteur aangevraagd wordt, zal de centrale planning contact met het werk opnemen over verdere afstemming.

Klantenservice/veel gestelde vragen: de klantenservicepagina is verbeterd en hier kun je een aantal zaken direct regelen:

Klantenservice

Omruilen: er is een knop Omruilen aan een project toegevoegd, onder andere voor het omwisselen van handgereedschap voor onderhoud.
Er worden twee opdrachten gemaakt: één voor het brengen van het nieuwe product en één voor het ophalen van datzelfde product.

App bestelwebsite: In het BAM Bedrijfsportaal is de app Gereedschap beschikbaar om de webshop op de
telefoon te gebruiken. Op de webshop, onder Klantenservice/veel gestelde vragen, staat een uitleg hoe deze te installeren.

Transportstatus (in plaats van URL): als we van de transporteur de verwachte en/of gerealiseerde leverdatum/tijd ontvangen, dan is deze in
de bestelgeschiedenis op te vragen onder de leveringen:
Transportstatus 1
Transportstatus 2

Wij blijven de website doorontwikkelen. Mocht je vragen hebben over onze bestelwebsite, neem dan gerust contact met ons op: via het contactformulier onder Klantenservice, telefonisch op telefoonnummer 0320 22 55 55  of door een e-mail te sturen naar info.materieel@bam.com.